donderdag 26 januari 2017

''Over mij'' Nieuwe blog naam

Laatst was ik eens terug aan het kijken naar mijn oude blogposts en kwam er achter dat de laatste keer dat ik echt wat over mijzelf vertelde, al best een tijd geleden was. Daarom nu dit bericht. En ook een beetje omdat ik dit dan kan linken achter het ''Over mij'' kopje boven aan mijn blog.


Ik ben inmiddels 20 jaar oud. (realiseer, ik begon toen ik 17 was Surprised). Ik ben in 2016 geslaagd voor mijn diploma ''All round kapster''. En heb dit jaar een tussenjaar, waarin ik tijd besteed aan mensen knippen, verven en andere kappers werkzaamheden. En ik probeer wat meer discipline te vinden in het regelmatig dingen posten op mijn blog. Wat af en toe wel goed lukt en soms wat minder goed.

Ook hou ik heel veel van fotografie, hier wil ik komend school jaar dan ook een nieuw opleiding ingaan volgen. Deze twee dingen zijn dan ook de reden dat ik een nieuwe naam voor mijn blog heb gekozen. Het ''Photograph'' gedeelte en het ''Hair''  en dan aan elkaar geplakt.

Het geen wat ik dus vooral ook deel op deze blog, is mijn liefde voor fotografie, haar en soms ook een beetje make-up, waar ik de laatste tijd ook best veel mee bezig ben.

Wil je mij verder nog volgen?
       @AlwaysMirjam
                      Afbeeldingsresultaten voor facebook logo round  Photographair
            Afbeeldingsresultaten voor youtube logoLaura en Mirjam


Geen opmerkingen:

Een reactie posten